Paitapaketti

Se olisi kuulkaas sitten jälleen perjantai! Ihanaa eikö vain? Hirvittävän kylmä kyllä (ainakin aamulla oli), mutta suloinen auringonpaiste hellii mieltä. Eilen oli postipäivä. Piti olla salipäivä, mutta noh, laiskuus iski ja sali vaihtui postiin. Tänään sitten uusi yritys. Mutta ei postipäiväkään huono juttu ollut, oikeastaan erittäin hyvä. Paketteja saapui, lähinnä tosin miehelle, mutta oli siellä … Lue lisää

En tunne käsitettä kohtuus

Ei meillä lasketa, kuinka monta eri kuosia mahtuu yhteen asuun. Mutta jos laskettaisiin, vastaus olisi, että ainakin neljää. Eriasia tietenkin on kenen silmää miellyttää ja kenen ei. Kuosikimaraan uskalsin lähteä kun oli vapaapäivä ja kaikki asuun päätyneet vaatteet toistivat samoja värejä, mustaa ja valkoista. Kahdella värillä on turvallista leikkiä. Asun ainoa väripilkku oli huulet, jotka … Lue lisää

Keväinen tunika

Kevät ja syksy ovat mielestäni pukeutumisen inspiroivinta aikaa, kuten varmaan joka kevät ja syksy hehkutankin. Yleensä pidän syysmuodista, joten siksi syksy kiikkuu kärkisijoilla, mutta keväässä inspiroi valo ja lämpötilojen kohoaminen saa palamaan halusta heittää talvitakin nurkkaan ja kaivamaan keveämpiä vaatteita käyttöön. Niin siis yleensä. Nyt valo vihjailee ihanasta lämmöstä mutta ulkona on niin järisyttävän kylmä, … Lue lisää