Bleiserikelit

Ihana kevät! Vähän myöhässä, mutta saapuihan se lopulta. Vappu käsillä ja synttäritkin ovella, Oslon reissu häämöttää edessä ja päivien päässä on silmujen ilmestyminen puihin. Voin jo melkein tuntea nenässäni tuoreen nurmikon tuoksun. Tätä on odotettu! Suuri harppaus otettiin perjantain ja lauantain välillä myös pukeutumisessa, perjantaina oli vielä paksu talvitakki päällä ja jalassa talvikengät, mutta lauantaina … Lue lisää

Kenkiä, kenkiä

Meillä vallitsee aikamoinen kenkämania, ja vaikka oman korteni kekoon olen kantanut, en usko, että olen tällä hetkellä talouden pahimmin kenkiin haksahtanut. Vaikka ei tietenkään kysymystäkään siitä, ettei juuri minun kenkälaatikot söisi vähäisiä säilytystilojamme. Kuten aiemmin vihjasinkin, on niitä paketteja postiin muistakin kuin kenkäfirmoista saapunut, mutta kyllä jalkineet on nyt hip ja pop. Itse olen tiiraillut … Lue lisää

Paksuun neuleeseen kietoutuneena

Viime sunnuntaina olo oli kaikkea muuta kuin hehkeä, huonosti nukuttu yö ja kipeä olo tekivät olon nuutuneeksi ja nuhjuiseksi. Tummia silmänalusia tehosti tavallistakin kalpeammalta tuntuva iho ja pesun tarpeessa olevat hiukset. Värienergia olisi ehkä piristänyt, mutta päätin hautautua suureen villatakkiin, joka muuten takuulla tulee löytymään matkalaukusta Islantiin lähtiessä. Huonon olo ja väsyneen peilikuvan myötä olisi melkein … Lue lisää