Vaatekaapin vakiot: nahkatakki

Sain jo jonkin aikaa sitten lukijalta erittäin mielenkiintoisen postaustoiveen siitä, miten tyylini on vuosien varrella kehittynyt, mitä tyylissä on konkreettisesti säilynyt ja mitä jäänyt pois. Kysymys on itänyt mielessä siitä asti, ja koska aiheesta voisi varmaan kirjoittaa vaikka kuinka pitkästi, paloittelen ajatukset osiin. Kävin läpi vanhoja asukuviani aina alkuajoille asti, ja yritin kiinnittää huomiota kausi-ihastuksiin … Lue lisää

Vuoden 2010 asut

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille, toivottavasti kulunut vuosi on ollut antoisa!:) Vuoden vaihteessa on aina mukava ottaa katsaus kuluneeseen vuoteen ja sen kohokohtiin, muistella mitä onkaan tapahtunut ja tullut tehtyä. Vaikka vuosi 2010 olikin kaiken kaikkiaan hyvä vuosi, odotan silti jo kovasti, mitä uusi vuosi tuo tullessaan. Uudet haasteet ja kuviot ovatkin enemmän kuin tervetulleita!:) … Lue lisää