Kävin tänään Jolie -hyvinvointikonseptin lanseraustilaisuudessa, ja nautin poikkeuksellisen lämminhenkisestä ja informatiivisestä tilaisuudesta sekä ihastuin Jolien maailmaan. Olin käynyt kurkkimassa Jolie.fi sivustuoa jo ennakkoon ja esteetikkona nauttinut sen vahvasta visuaalisuudesta, puhumattakaan sisällöstä, jota on enemmän kuin ilo tukea. Jolie siis käsittää hyvinvointiin keskittyvän verkkomedian, sekä luonnonkosmetiikkaverkkokaupan.

Valikoimassa on tällä hetkellä 19 huolella valittua merkkiä, kuten MÁDARA, Couleur Caramel ja Terre d’Oc, ja syksyllä avautuu Helsinkiin Uudenmaankadulle Jolien kivijalkakauppa. On upeaa, että luonnonkosmetiikkamerkkejä kootaan viimein saman katon alle, viimeisen päälle tyylikkäästi ja ehdottomasti asiaan ammattitaitoisesti ja intohimoisesti suhtautuvien ihmisten saattelemana. Jolien takana on kaksi nuorta naista, Jutta Ruonansuu ja Katja Kokko, joiden paloa Jolie-konseptia kohtaan oli ilo lanseerauksessa seurata. Ihana nähdä intoa, ideoita ja totta kai kokonaisvaltaista hyvinvointia tukevia arvoja.

Erityisen lämmöllä suhtauduin viimeisen päälle hiottuihin yksityiskohtiin,  kutsu saapui kauniisti kirjailtuna postitse, mukaan saatu tuotepaketti oli pakattu Jolien harmonista värimaailmaa noudattavaan laatikkoon ja nettisivuja on ilo käyttää ja katsoa. En malta odottaa, kun liike avautuu!

Kokko ja Ruonansuu mainitsivatkin tahtovansa kohottaa luonnonkosmetiikan imagoa, ja tällä esimaulla en epäile hetkeäkään, etteikö se toimisi. Visuaalisuus on sopivassa suhteessa ylellinen ja helposti lähestyttävä, ja estetiikka yhdistettynä asiantuntemukseen ja aitoon tahtoon välittää hyvä kuulostaa lyömättömältä yhdistelmältä. Puhtaus, laatu ja aitous, niihin Joliessa halutaan panostaa. Kuulostaa hyvältä, vai mitä?

Tarjolla tilaisuudessa oli raw food -herkkuja, sellaisia kuten raakasuklaa-granaattiomenakakku ja villiruusu-mansikka-mantelimaito-cocktail, nam!

Katso myös nämä

Ilahduta kommentilla!

Sähköpostiosoitetta ei julkaista.